Hvad skal du som opstiller indberette?
Som opstiller skal du lave 1 indberetning til den aktuelle projektsag, hvortil der skal indberettes nogle overordnede og generelle oplysninger for det aktuelle projekt.
Ligeledes skal du som opstiller lave 1 indberetning for hver af de anmeldelsessager, som vedrører et aktuelt projekt. Til hver anmeldelsessag skal der indberettes nogle meget detaljerede oplysninger samt nogle hovedtal for de(n) valgt(e) teknologi(er).
Hvad sker der efter indberetningen?
Når sekretariatet for Taksationsmyndigheden har gennemgået det indberettede besigtigelsesmateriale, vil anmelder modtage besigtigelsesmaterialet forud for besigtigelsen.
Husk at fortælle os om ændringer
Da der kan gå lang tid fra sekretariatet for Taksationsmyndigheden modtager projektet til det bliver nettilsluttet, og til Taksationsmyndigheden foretager besigtigelse af ejendommen, er det vigtigt at være opmærksom på at give besked om ændringer:
· Hvis der kommer ny kontaktperson for projektet
· Hvis projektet overdrages til ny opstiller
· Hvis der indgås frivilligt forlig med anmelder
· Hvis der sker ændringer, der medfører, at projektet skal gå om/bortfalder, eller der skal afholdes et nyt borgermøde.
Hvis der er spørgsmål til sagen, kan sekretariatet kontaktes.